Dam ti dam

Nu är jag precis hemkommen från gymmet, sitter och smaskar på kesella och bär :) Såå gott!

Måste ju erkänna att passet idag vart halv (läs hel) dåligt. Jag ska påminna mig själv om att aldrig gå till gymmet klockan 6 igen. Var så fruktansvärt mycket folk att man fick köa till varenda grej minst 5 minuter, orka?!
Nej, det vart ett halvdant bröst och mag-pass sen ställde jag mig på trappmaskinen 20 minuter. Sen fick det helt enkelt vara bra! Jag är nöjd att jag gjort något allafall, men nästa gång som sagt går jag dit tidigare.

När jag väl kommer ut från gymmet, svettig och härlig möts jag av ett iskallt vårregn. Min kropp fick en smärre chock.. Burr!

Imorgon är då första träningen på poledancekursen jag ska gå. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jämmeligen va du ä duktig med ditt "socker". Här har farmor å farfar precis varit hit med påskgodis till grabbarna, å tony å jag hänger som hökar över påskäggen.Godis ä gott!! Glad Påsk gumman för vi hinner väll inte träffas i morrn! Kram mamelen

2009-04-08 @ 19:45:56
Postat av: nizse

Ja du bruden lycka till imorn inte bara med dansandet utan oxå med att hitta dit, att inte bli attakerad av lurkar, råttor och spöken i lokalen. Som det såg ut kanske det kan hända men då tar du bara en sväng runt stången och sparkar ner dem så går det fint!

Lycka till!

2009-04-08 @ 22:07:22
Postat av: Anki

Hoppas det går bra ikväll och att du hittar dit. Blir ju nästan lite orolig efter ert besök dit förra gången..;)

2009-04-09 @ 11:35:15
URL: http://anki85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0