En effektiv lördagsförmiddag

Nu är jag precis hemkommen från gymmet. Har nu tillbringat 2,5 timme på Bollnäs sporthall.
Först instruerade jag Box´n fun i en timme sen har jag kört styrka med sötaste Maria 1,5 timme. Hon var såå duktig. Jag är mäkta stolt över henne. Var ju trots allt första gången hon satte sin fot i bollnäs styrkelokaler - hoppas verkligen inte att det blir den sista ;)

Boxen gick jättebra om jag får säga det själv :P Jag är alltid så sjukt nervös innan, men jag tror att det bara är bra för då anstränger jag mig lite extra. Än om man tar allt förgivet. Många som kom fram efter och gav mig beröm för passupplägget. Alltid lika roligt när man får lite feedback, som ett kvitto på att jag lyckats med mitt jobb.

Styrketräningen med Maria gick också riktigt bra. Nu vart jag tvungen att själv tänka på utförandet både en och två gånger eftersom jag skulle visa henne. Inte för att jag fuskar annars, men nu var jag ju tvungen att tänka på varenda utförande. I vanliga fall går det ju av bara farten.

Nu håller jag på att koka lite gröt och ägg som blir dagens lunch. Sen måste jag ta mig en prommis till Lidl för att handla lite mer kesella.

Ha en underbar lördag i solen kära läsare!



Kommentarer
Postat av: Anki

Är kesellan mycket billigare på Lidl än andra affärer? Tänkte eftersom det verkar som du går dit för att köpa den varje gång. Fast det är kanske bara en slump ändå?!:)

2009-04-04 @ 19:13:22
URL: http://anki85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0