Förhoppningar finns - Under sker

Då var första dagen på arbetsveckan avklarad. Jag jobbar ju vanligtvis bara till 13 om dagarna men idag vart jag kvar ända till 15, lite extra cash är aldrig fel :P

Igår kväll vart det som sagt var storstädning av lägenheten, vi dammade och putsade och fejade - länge och väl.
Och rackarns vad skönt det var att imorse kliva upp till en väldoftande lägenhet och inte kliva runt i massa grus mot nakna fötter...Underbart!

Kom på att på fredag är jag ledig också! Tjoho!
Skulle även vart ledig måndag också, men Eva ville vara ledig så då hoppar jag in och tar hennes pass, får jag lite OB-timmar också, great!

Förövrigt inte så mycket att orda om. Jag har vart sockerfri i sex dagar nu! Jäkligt bra gjort av mig måste jag säga. Och allting har gått långt över förväntan... inte en dag jag har vart sugen på sött.. helt otroligt
Och för att citera en härlig karl - Håkan Hellström "Förhoppningar finns, under sker" Och det är väll just vad som hänt mig nu.
Jag har lovat mig själv att när jag stått ut nu hela april, så ska jag åka till Sågmyra och Lager 157 och tokshoppa massa nya fina vårkläder. Gissa om jag längtar! Nu är det bara att hålla ut.


Kommentarer
Postat av: turid

klockan är ställd. nu ska jag lägga mej och försöka sova så jag inte sover över att den ringer!

P.s Bollnäs jvst 12.40!

Love to you beeejbiiiiii

2009-04-06 @ 23:03:12
URL: http://justmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0