Frukost á la Linda

Det sägs ju att frukosten är dagens viktigaste mål.
Så här har ni min dagens frukost. Käkade runt 8 eftersom jag skulle leda pass kl.10 och vill ju inte drabbas av håll där mitt i. Vore ju lite jobbigt!


Så här har vi då min frukost. En keselladrink, en slurk mivi total och en kromtablett (för sötsuget).

Och eftersom min kära Turid suktat efter receptet på keselladrinken så länge kommer det här :)

125g kesella
ca 10 stora jordgubbar
1-1,5 dl mjölk
ca 0,5 dl havregryn
1-2 msk naturella solrosfrön
sen sist lite funlight för smakens skull.


Där har du en perfekt morgon/mellanmålsdrink. Du får i dig alla näringsämnen och mycket protein som gör att du håller dig mätt länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen

Jag går till hemköp och fyller kylen med Kesella NU

2009-04-04 @ 17:58:46
URL: http://justmee.blogg.se/
Postat av: Anki

Lät gott..:) Dock behöver jag mer än så för att klara mig till frukost..ler

2009-04-04 @ 19:11:10
URL: http://anki85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0