>Fuck the DJ<

Godmorgon!
Gårdagen hade massa saker att bjuda på, va fullt upp mest hela tiden tycker jag. Skönt! Då slipper jag tänka så mycket på annat, allt bara flyter ändå.
Först gymmade jag ju med Maria, efter det åkte jag till Ockelbo och bytte däck på pärlan. Känns skönt att ha det gjort nu, slipper jag vara stressad över det också, nu kan ingen farbror polis ge mig böter.
Sen när jag kom hem gjorde jag lite middag, skar en kycklingfilé i kuber och samma sak med en halv ananas, sen stekte jag på dom lite snabbt i curry och hade i lite mjölk för att få det lite krämigt, till det kokade jag på broccoli. Riktigt god och mättande middag.

Sen skulle jag snabbt göra mig iordning för att följa med Maria på fest. Vart en förfest  hemma hos en av Marias manliga kompisar, jag var nykter så klart. Men det är ju ingen nyhet vad gäller mig utan jag dricker ytterst sällan. Var trevligt, mycket tjo och tjim och låg nivå på samtalen, som vanligt :P haha
Vid halv tolv snåret begav vi oss ner på tranan. Var inte så jättemycket folk där, men nån kändis träffade jag på och kunde byta några ord med. Tillbringade den mesta tiden på dansgolvet, även om DJ,n där lämnar en hel del att önska hade vi riktigt roligt, fram tills sista halvtimmen då puckot började spela en massa "upphottade" låtar från årets melodifestival, och därmed var mitt mått rågat! Även jag har en gräns för vad jag dansar till... Man kan inte dansa med och låtsas att det är okej att spela så kass musik på en nattklubb!

Vid två skjutsade jag hem gänget och åkte själv hem, tog en proteindrink och gick och la mig. Somnade direkt jag la huvudet på kudden, tätt tätt ihop med min älskling, precis som jag vill ha det :) Det ÄR livskvalité!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja hur fan lever man utan socker det är ju sjukt, som sagt jag försökte halvhjärtat en gång o insåg att allt innehöll ju typ socker så då lade jag ner, det var inte värt det för min del.

Men shit o pommfritt vad roligt jag hade igår på tranan vilket är ganska konstigt med tanke på hur lite folk det var osv.. men skitkul hade jag iallafall. Snart är det till o packa väskan o skutta upp till Sundsvall igen. Ska kika på en lägenhet där ikväll faktiskt, håll alla tummar för att jag får den. VILL VILL VILL!

Pöss på dej gumman

2009-04-19 @ 13:04:26
Postat av: Cecilia

Hahaha jag gick hem sist det var fest också, pga musiken :P Vart så LESS :P



Funderar iaf på att köra det här löshåret (info.php?cPath=718&productsid=350&osCsid=84486c01519806fcd5821eb383b361cf" rel="nofollow">http://www.fannyhair.se/productinfo.php?cPath=718&productsid=350&osCsid=84486c01519806fcd5821eb383b361cf) vill ha LÅNGT igen :D



PUSSIS

2009-04-19 @ 13:55:01
URL: http://ceccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0