Fu*k Banhof

Tyvärr vart det inget bloggande igår eftersom Banhof fick för sig att orsaka en "liten" driftstörning - hela dagen?!
Jag som hade så mycket jag ville skriva... men det har jag ju såklart glömt nu... Suck!

Anyway, Lugn dag på jobbet. Klart med plocket innan 7, riktigt bra! Hann med mycket annat som skulle göra, jag packade lite returer och skrev av, möblerade om lite i entréområdet och så.
Fortfarande väldigt lugnt med kunder, förutom dom som får för sig att riva ner visningar på markiser - morr.

Jag kom precis hem från min kostcoah. Väldigt kort möte nu, hon ville bara se vad man hade för förväntningar och målbilder och sånt. Fick även väga mig och mäta fett %. Jag har ju en sån våg hemma också. Fast min är så gamal och var inte en snordyr rackare så stämmer den rätt bra faktiskt :)

Lite konsigt också hur man uppfattar sig själv och så... Visst, jag är ingen tjockis direkt men nog kan det dallra på alltid, speciellt på låren, och dom ska väck innan sommaren. Nu ska jag komma i mina gamla jeans igen. Men endå ligger jag 3% under vad är rekomenderat för en "kvinna".  Petra (hon som leder kursen) sa det att jag har kroppssammansättning som en man? Haha, jag vet inte hur jag ska tolka det, är det bra eller dåligt? :P

På tal om ordet kvinna, jag vet inte varför men jag har alltid haft svårt för det ordet. Jag tycke det låter så konstigt på något vis, det låter så väldigt "moget" och jag känner mig inte alls så. Hallå - Jag är ju bara en vanlig tjej.
När jag hör kvinna tänker jag direkt på en lite småmullig brutta, 40+ Why?
Nää, kvinnan i mig får allt vänta lite till!

En annan rolig grej - Jag ska instruera box´n fun på sporthallen här i Bollnäs på lördag igen, klockan 10. Så kom gärna dit och kör med mig :)
Jag blir alltid så energisk när jag ska köra, jag vill förmedla min energi till alla - på en gång!

Sen är det ju alltid lite nervöst när man har en grupp på 30 pers och alla gör precis som jag säger - liiite mäktigt ;)
I Ockelbo där jag instruerade förr hade dom en gräns på max 14 eller 16 deltagare i grupperna så det är ju också lite skillnad. Dom hade också så små lokaler så där behövde man bara använda stämbanden lite, här på sporthallen får man ha headset och grejer också. Lite coolt tycker jag, men ack så jobbigt om det skulle sluta fungera någon gång.

Nu ska jag äta upp min kesella/funlight sen ska jag springa ner i tvättstugan. Har bokat mellan 16-19.

PS. Snart är det fredag. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0