Inställd dansklass

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig... Som igår tillexempel. Jag åkte till Söderhamn för att träffa Sofia, vilket var hur roligt som helst. Jag blir alltid så glad av henne. Det är något speciellt med mina söderhamns/ljusne-flickor :)
Anyway, vid 16.30 ringde Diana, hon som ska ha danskursen och sa att det vart insällt för hon hade en sån fruktansvärd nackspärr, och den ersättare hon hade kunde tydligen inte igår kväll. Så vi komme få ta igen våran klass nästa fredag tyckte jag hon sa. Visst jättetråkigt när man är taggad och så, redan påväg och så. Men självklart förstår jag att sånna saker kan hända, hon är ju inte heller mer än en människa och alla saker går inte att rå över.
That´s it!

Jag följde med Sofia till hennes mamma en sväng allafall. Hennes lägenhet var hur fin som helst och jag gillar verkligen att prata med hennes mamma. Jag förstår vart Sofia fått sina sköna/kloka inställningar ifrån. För dom är likadana båda två. Jag kände mig väl till mods när jag åkte vid 18 tiden. Tänkte jag skulle hinna till e-center och kika lite. Jag hittade inget åt mig själv, men på Team Sportia hittade jag en jättesnygg t-shirt till Jonas som vart en liten påskpresent. en mörk t-shirt med en stor bergssprängare på i sprakande färger, massor av lila, ja den var bara Jonas. Han som älskar musik också. Just nu ligger han brevid mig i sängen och leker med sitt Musikprogram (KorgDS) till just DSn.
Fan vad jag älskar den mannen!

Klockan 11 ska jag och Maria ut på prommis, ska pilla i mig en proteindrink innan dess tänkte jag.
Tvätta klockan 13, annars har jag inga planer idag. Blir lugnt bara - Sköönt!

Ha en undebar påsk kära läsare!

Take Care

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Trist att det var inställt då =/ Ja visst är de lika, men Buff var ju maffigare (såklart, han var ju karl;) Gla påsk till dig med! Vad ska ni hitta på då? PUSS!

2009-04-10 @ 10:09:24
URL: http://ceccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0