Lyckorus

Jag har en sån skön känsla i kroppen just nu. Jag känner mig helt nöjd med mig själv och min tillvaro. Det här helt fantastiskt, total eufori - Jag hoppas den stannar länge!

Jobbet idag har gått bra. Rätt lugnt med pall, och det var ju skönt eftersom att jag och Richard var ensamma. Men vi plockade upp allt till 8.15 ändå, vi är så duktiga :)
Imorgon blir det dock lite jobbigt. ca 20 pall och varken R eller K kommer. B skulle förvisso komma in tidigare, förhoppningsvis svarar M i telefonen också och säger att han kan jobba. Kan bli liite körigt annars!

Kom på när jag skrev in en returpall i datorn att idag är det precis 2 år sedan jag började på Rusta.
Den 20 april 2007 var min första arbetsdag där. Tänk vad tiden går fort, får inte heller glömma att idag firar jag och Jonas 23 månader också :) Om det är möjligt så älskar jag honom bara mer och mer för varje dag. Han gör mitt liv värt att leva.


Eftersom jag är jättedålig på att komma ihåg kameran blir det en gammal bild.
Vi förra sommaren på Kefalonia - Grekland

Kommentarer
Postat av: Anki

Grattis till 23 månader.. Inte långt kvar till två år då e.. Tänk vad fort tiden går..:)



Du ska inte köra nå pass på nordic snart igen? Tänkte ju masa mig dit nå tag när du har ett pass...:)

2009-04-20 @ 17:05:00
URL: http://anki85.blogg.se/
Postat av: Marina

Då får man säga grattis till er då

2009-04-20 @ 17:16:28
URL: http://qute.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul att höra att du har flow. Är så glad för dig raring! PUSS!!

2009-04-20 @ 18:05:48
Postat av: Cecilia

Förra var från Mig =)

2009-04-20 @ 18:06:11
URL: http://ceccci.blogg.se/
Postat av: Nizse

Whohoo baby nu är de flow för oss båda kan jag lova. Jag har fått värsta snygga lägenheten i Sundsvall!!!!!!! WHohooooo

Så nu har jag pimpat o fixat o snyggat till min för det kommer en tjej och ska kolla på den om ca en halvtimme :P Hoppas hon vill ha den tidigare så jag slipper en FET trippelhyra i MAJ....hjälp

2009-04-20 @ 18:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0