Män som hatar kvinnor

Jag får ju inte glömma bort, igår kväll efter det katastrofala träningspasset drog min älskade Jonas med mig på bio.
Vi såg Män som hatar kvinnor. Ruggigt bra film tycker jag - Se den!! Det fick mig dessutom att sluta tänka alla dumma tankar och när jag kom ut från bion kände jag mig mycket bättre till mods även om rumpan värkte efter flera timmar i biostolen.

Jag vill inte spoila handlingen för dom som inte sett den. Men jag kan lätt tänka mig att se den igen...






Men va f*n... sitter jag här än och häckar?! In i duschen med mig - BUMS!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh jag vill också se den där filmen, älskade verkligen böckerna!! Tur att det inte var poledancen som söög då ;P hihi Pussss på dig!

2009-04-04 @ 17:09:27
URL: http://ceccci.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har faktiskt tänkt se den flera gånger.... men jag vet inte om jag vågar... eller det är klart jag vågar SE den, men ag kanske inte vågar sova på nätterna eller gå ut när det är mörkt sen!

2009-04-04 @ 18:02:19
URL: http://justmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0