(miss)brukare

Igår vart det inget bloggande. Jag har fullt upp ändå... Satt inte ens något vid datorn.

Först jobbade jag 06-13 som vanligt, hann hem och äta lite lunch och duscha. Sen ringde underbara Turid på dörren. Gissa om jag vart glad! Hon hade åkt ända från Sundsvall för att hinna träffa mig några timmar. Vi träffas inte så ofta längre, men vi har alltid lika roligt.. Underbara människa! Tyvärr går timmarna alldeles för fort och det var snart dax för henne att åka igen.

Efter det kom Jonas hem från jobbet så vi åkte upp på ElGiganten och köpte ny kolsyrepatron till Soda Streamern. Jag är nog lite av en bubbelvatten-missbrukare :P
Sen lagade vi lite tacos, där gäller det att välja sina varor väl för även där slinker dom gärna i lite socker. Men mig lurar dom inte så lätt!
Jättegott var det allafall, jag böt ut min köttförs mot quorn istället. Inga som helst problem.

De problem jag stött på dom senaste tvp dagarna är att jag haft jättesug efter godis/glass och annat skit.
Jättejobbigt när man står där 2 timmar i kassan på Rusta med godisavdelningen direkt på en, glassbox också.
Alla andra köper hur mycket godis som helst och jag står bara där och känner lukten av det.
Men för varje gång jag står emot den känslan blir jag liksom starkare som att "Ha, jag klarar de allt".
Riktigt skön känsla!

Nu har jag bara hunnit hem från jobbet, ätit lite lunch - rester från igår. Lyxade till det med efterrätt idag, 2 kiwisar. Gottis :)

Nu är det dax att hoppa in i duschen och sen planera inför middagen. Hinner knappt gå från bordet innan man ska förbereda nästa mål... haha Sjukt... :P

Hade bäst!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad söt du är, har du slutat för en kul grej just nu för att se om det går eller är det för gott? Natti natti till dig, Puss!

2009-04-08 @ 22:14:28
URL: http://ceccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0