Skärtorsdag

Skärtorsdag idag, vilket betyder långfredag i morgon,  vilket i sig betyder LEDIG!! Tjoho!
Har vart en lugn dag på Rusta. Inte så mycket pal, relativt lättplockat och ingen jätteström av kunder... Men ändå riviga kunder.. så vart en del städa istället.

Nu har jag precis käkat lunch, lite rester från förrgår alltså tacos :)

Nu ska jag bara byta om, fylla på lite pengar på mobilen sen bege mig till Söderhamn. Kursen börjar inte försnt klockan 18 men jag ska träffa Sofia först. Jätteroligt! Var alldeles för längesen sist! Men vi lyckas alltid ha så roligt. Många fina minnen där. Sommar-240-Winnerbäck, behöver inte säga mer :D

Nej gott folk! Ha en underbar påsk helg nu!
Och ät inte allt för mycket påsk godis, man får ju så ont i magen :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0