Snurrigt i skallen

Nu håller jag på för fullt nere i tvättstugan, samtidigt som jag ska försöka göra tusen andra saker. Typ, handla, planera inför kvällen/helgen. Måste bestämma mig ifall jag ska åka till sthlm imorgon, och i sånnafall hur/när?
Jag har lovat pappa att jag ska göra en quorn/paprika paj och åka ner till honom på kvällningen. Men ska jag sova hos pappa eller mamma väl i Ockelbo? Och om jag åker till Stockholm, vilja kläder ska jag ha på mig? För det lär ju säkerligen bli en utgång.

Och dessutom, när jag åker till Ockelbo måste jag ju förbereda alla måltider där och ta med mig eftersom jag nu går på diet kan jag inte slänga i mig vad som helst. Allt ska vara klart!

Nu sitter jag och stressar i mig ett äpple och en keselladrink innan jag måste hämta tvätten och sen till ica för att handla det som fattas till pajen.

Ja visst ja, inte glömma kolla biljetter till sthlm också... Åhh vad mycket det är nu, det snurrar i min skalle!


 Jag skickar med mitt första vårtecken här från Bollnäs, som jag och Maria hittade på våran morgonpromenad. Underbart påskgul Tussilago

Kommentarer
Postat av: Anonym

bdu kommer med till sthlm i maj blir jag nöjd och glaaad!

2009-04-10 @ 22:12:20
URL: http://justmee.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hur blev det då? Själv har jag vart i Ockelbo :)

2009-04-13 @ 11:24:37
URL: http://ceccci.blogg.se/
Postat av: Turid

varför kommer inga nya inlägg?

2009-04-15 @ 22:50:43
URL: http://justmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0