Sugarfree

Nu har jag precis vart ner i tvättstugan en sväng och laddat i tre maskiner.

Funderar på vad vi ska äta till middag ikväll, är sugen på kyckling.. men vågar man det?
Tänkte mig en kyckling i ugn med nån lätt sås, lite ris och grönsaker.

Min andra dag som sockerfri nu, har faktiskt gått väldigt bra. Har inte känt något sötsug alls. Men jag är väldigt yrslig i huvet, säkert för att jag ätit så dåligt med kolhydrater. Äter ju nästan bara kolisar till frukosten i gröten. Annars har det blivit dåligt med sånna, får bättra mig på den fronten. Lite kolisar behöver man faktiskt.
Kan ju inte gå runt som i en dimma hela tiden, det blir jobbigt. Man orkar ju inte mycket - och jag vill ju vara energisk :)
Ute och springa i vårsolen och ha kuddkrig med Jonas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0