Inre kaos

Jag kan inte ens påminnas om när jag senast mådde såhär dåligt. Hela mitt liv är vänt upp-och-ner och jag lever som i ett totalt kaos. Jag står inte ut med mig själv, knappt att min pojkvän står ut med mig. Men jag tror inte han förstår... I don´t blame him for that... Livet kommer alltid ha med och motgångar, det gäller bara att ta sig ur motgångarna helskinnad.

Efter en hel kväll med hårda ord och tårar somnade jag helt utmattad, var motigt att ta sig ur sängen i morse vid 5 när sambon låg kvar i en varm och skön säng, stämningen var dock fortfarande spänd. Jag visste att arbetsledaren var ledig idag och att det bara skulle vara jag och Richard, så jag kände mig tvingad att gå upp trotts att jag mådde pyton.
Pratade med chefen när han kom, vart lovad att få gå hem vid 10 idag. Skönt!

Vet dock inte hur jag ska spendera dagen, vill inte hamna i mina dumma tankar, då är jag körd!
Kanske borde städa lite? Har inte haft några krafter på senaste så lägenheten har fått stå orörd... fel ord... omrörd...

Ska på möte på sporthallen vid 14. Angående om dom behöver nån boxinstruktör, dom ville träffa mig allafall så det är ju positivt. Jag kommer dock inte framstå som det energiknippe jag egentligen är idag. Jag får försöka förklara varför situationen är som den är, dom kommer nog förstå. Instruera är allafall bland det roligaste jag vet! När jag står där längstfram i salen blir jag helt galen, jag vill bara förmedla all mitt engagemang till alla - på en gång!

Nu ska jag försöka samla mina tankar, som ni märker svänger dom fort...



 /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0