Inspiration

Tänk vad härligt det är att man på bara några få sekunder (så man hinner läsa igenom några bloggar) kan få så mycket inspiration och motivation.

Nu längtar jag tills min underbar karl kommer hem så jag får lite pussar och kramar, sen borde jag bege mig ut på en promenad. Jag vet att det blir motigt - men ack så mycket bättre jag kommer må efteråt. Det är just det jag måste komma ihåg! Att även om det är jobbigt att ta sig iväg så mår jag så mycket bättre när jag väl är där och får känna pulsen slå och svetten lacka.. Jag vet ju att jag älskar det - Har man en gång älskat glömmer man inte, eller hur?

Nej, allt jag behöver är en spark i arslet!

I morgon ska jag allafall ta fram alla mina bästa sidor på mötet, för mig ett viktigt möte.
 Jag vill så gärna - Jag vill JAG VILL!

Nu är det min sockerkoma som pratar tror jag, allting i mitt huvud bara snurrar, byter tankar och funderingar på en sekund, glömmer så lätt.

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0