Jobbigt

Just nu är allt fruktansvärt jobbigt...
Jag äter, sover och jobbar. Däremellan har jag ångest för att jag mest bara äter och inte orkar träna.

Det är så mycket jag vill och borde, men så fort jag kommer hem från jobbet lägger jag mig och sover, sen är jag upp och äter sen somnar jag igen och sover fram till 5 när det är dax att gå till jobbet igen.

Jag undrar om det har med allt kring mamma att göra eller om det bara blivit såhär nu ändå. I vilket fall som helst så är det jobbigt! Fruktansvärt påfrestande för psyket måste jag säga, för det här är inte jag. Den Linda jag känner är full av energi och tröstäter inte på det här viset. Jag vill inge mer. Det måste bli ett stopp på det här - NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0