Nu kan jag titulera boxinstruktör

Fan vilken bra dag det här vart tillslut!
Var ju iväg på mötet på Sporthallen, träffade en jättetrevlig tjej som heter Anna. Vi babblade på om allt mellan himmel och jord. Sen helt plötsligt hade jag bara fått ett pass jag skulle köra, i slutet på februari! Så jäkla glad!!
Trodde inte alls att det skulle vara så enkelt.
Fick några gratisbiljetter så jag ska gå och se hur deras pass är upplagda och få lite inspiration.

Ikväll blir det ett Nordic extreme pass, ska bli spännande att se vad det är.

Vart alla fall så taggad att jag gick ner på stan och köpte lite nya träningskläder. 2 par byxor, ett linne och ett hightec hopprep, med kullager och grejer. Det snärtade bra på ryggen, jag tog ju i som man får göra med dom vanliga rep-hopprepen från skolgympan. Det kunde man inte med det här, för rackars vilken fart det vart!

Nej nu ska jag byta om och hämta tvätten i tvättstugan, sen bär det av till gymmet igen..
 
Skönt att gamla vanliga Linda är tillabaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0