Jag - Toffel? Näää!

Sådär, nu har jag vart och handlat lite nödvändigheter, så som mjölk, solrosfrön, ägg, boveteflingor mm.

Tyckte dessutom att lägenheten såg FÖR djävlig ut så jag städade bort alla mina kläder som låg slängda på sovrummsgolvet, torkade av lite köksytor, plockade undan X-antal av mina väskor som låg här och där, och inte glömma alla jäkla skor jag släng av mig i hela farstun... Jag är som en groda utan ben - HOPPLÖS! Sen dammsög jag lite också, men bara det värsta :P Man får ju inte framstå som en toffel... (Right Johnny och Peter?!)

Har hunnit slurpa i mig en proteindrink innan träningen också, vill inte äta så mycket så nära inpå passet, det brukar inte min mage uppskatta. Bara att byta om nu sen är jag redo för box!

Breathe in - Work out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0