Over the top

Jag har i och med den här kvällen kommit underfund med en grej... Yoga pass direkt efter ett hårt box-pass är ingen bra kombination! Shit pomfritt... Jag hann inte ens svepa min proteindrink mellan passen, boxen vart lite utdragen. Sen när man ska stå i hundpositionen så ofta och länge med huvudet nedböjt, det gick inte alls. Kändes som om jag skulle spy. Efter 45 minuter gav jag helt sonika upp... jag kunde inte ge något mer.

Satt mig på en bänk för att försöka sörpla i mig drinken, men med illamåendet var det inte det lättaste. Promenaden hem vart också en pers.. Ett steg idag - ett imorgon... Så kändes det allafall.

Väl hemma slängde jag mig bara på sängen 10 minuter innan jag ens orkade fundera på något att äta.
Jag beslutade mig till sist för äggmacka och gröt. Snabbfixat och gott.
Passade på att ringa till pappa medans äggen kokade, bara höra hur det var med honom och så.
Det var okej med honom nu allafall, han skulle till en läkare imorgon igen och det är ju bra att saker och ting följs upp så han inte bara blir utelämnad. Det gör att jag kan slappna av lite mer.

Nu har jag hunnit duscha, blåsa håret lite och käka. Ligger i sängen och bloggar nu. Helt sjukt trött!
Ska bli så skönt att somna i tid ikväll, jag behöver verkligen det... Fast nu ser jag ju att tiden börjar dra iväg hur som helst.

Nu - Nanna kudden...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! vad du ä duktig å skriva av dej. Det vore nog nåt för mej med. Men jag har ju tur å kan ventilera med dej på jobbet. Vad jag ä glad å ha dej!! Kram M

2009-04-02 @ 10:06:26
URL: http://plindis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0