Power up

Huua, jag var lika trött i morse igen. Tur att det bara blir ljusare och ljusare nu, att varje vardagsmorgon behöva kliva upp klocakn fem är inte alltid det roligaste. Men det är ju i allafall ett jobb så man får härda ut.

Det vart inget benpass igår, efter duschen vart jag så himla trött. Fastnade hemma med Jonas istället.
Men för att kompensera blir det dubbelpass idag. Först ett boxpass på 60 minuter och direkt det slutar hoppas jag in på power yogan 90 minuter. Jag får trycka i mig en proteindrink därmellan så jag inte storknar :P

Jag är ju en av dom som är väldigt känslig mot socker, äter ofta, gärna och alldeles för mycket.
Nu ska jag försöka deala med mig själv att hålla uppe med allt sånt en månad med star 1 april ( imorgon).
Både för min kropp och själs skull.
Socker är ju aldrig bra i mängder, och med tanke på att bikinisäsongen närmar sig med stormsteg och man vill se bra ut är det i senaste laget att börja. Men jag tänker alltid "jaja, jag hinner - Kommer jag bara igång med löpningen igen så tappar jag några kilo på en gång"

Jag ska verkligen kämpa för det här nu! Jag har ju ett första möte med min kostcoach inbokat på torsdag och jag har höga förhoppningar!

Nej nu ska jag duscha och handla lite, sen kommer ju kvällen bara rinna iväg eftersom jag kommer tillbringa 2,5 timme på gymmet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0