En av få

En av syrrans och mina alla olikheter är den att hon har "gröna fingrar". Alltså hon har väldigt bra hand med blommor och framförallt är intresserad av att pyssla med dom. Jag är helt tvärt om! Även om jag verkligen försöker och vill hålla en blomma vid liv är det sällan jag lyckas... Tyvärr...

Men min söta syster tyckte i vilket fall som helst att jag skulle få en av henne egenhändig odlad kaktus.
Jag tackar och tar emot. Ställer den i köksfönstret med några av mina andra gröngölingar, och där verkar den trivas riktigt bra faktiskt! Den verkar gilla det fönstret så mycket att den till och med åstakommit en liten rosa blomma.
Det är därför jag sitter och ordbajsar det här inlägget. För att min syster ville se en bild
Så här kommer den... Håll tillgodo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad söt den är! Jag är så stolt över dig!

2009-05-06 @ 20:36:14
Postat av: Anonym

Åh, vad söt den är! Jag är så stolt över dig!

2009-05-06 @ 20:37:36
Postat av: Martina

Attans, nu blev det ju dubbla kommentarer, det var ju inte meningen, och nu blir det en tredje, nu kommer du tro att blomman är jättepoppis ;)

Kram från hammarhajen

2009-05-06 @ 20:44:16
Postat av: Linda

Martina:

Vad bra att nu är nöjd med min insats :)

2009-05-06 @ 20:48:56
Postat av: Mius

wow =) va fin den är!

ang spiralen... skönt att jag inte är ensam om att tycka att det va nå grymmt otäckt!!

hua!!



kramar mius

2009-05-06 @ 22:51:30
URL: http://sullullas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0