Tomt i plånboken

Jag tycker det är jobbigt att känna sig låst för att man inte har pengar. Och det är just dom gångerna som alla hör av sig om massa roliga fester, shoppingar osv.
Men den här månaden är det skralt i plånboken :(

Jag har ju köpt nya sommarrdäck, skattat bilen, massa räkningar bla.
Till saken hör att jag var sjukskriven 10 dagar förra månaden också när jag hade det fruktansvärt jobbigt, psykiskt. Allt med mamma, pappa och sådär, jag pallade inte kliva ur sängen helt enkelt. Och sånt sätter ju sina spår i lönebeskedet.

Sen ska alla fylla år i Maj också. Simon i lördags, sen fyller både mamma och Louice snart också.
Och den 20 Maj firar jag och Jonas två år, då skulle man ju också vilja hitta på något. Men med 300:- på kontot kommer man inte långt när det är 21 dagar tills nästa lön.

Jag är jätteglad för alla inbjudningar... Tyvärr ligger jag lågt. Men återkom gärna nästa månad :)
Tänk om man ändå vore en Blondinbella med massa cash



Kommentarer
Postat av: Anki

Vi kan väl höras nå tag och ta en löptur.. Måste erkänna att det inte blev någon för mig idag. Blev bara gymet, fick räcka..:)

2009-05-04 @ 21:18:39
URL: http://metrobloggen.se/anki85
Postat av: Cecilia

Nah =/ Trist.. Hade gärna lekt med dig min kära! Vi kan köra budget? ; ) Har 200:- i enkronor i en påse, kan använda dem ;) haha

2009-05-05 @ 09:46:24
URL: http://ceccci.blogg.se/
Postat av: Anki

fast du är ju grymt snygg iaf... Så inte behövs det fler pass för dig inte..:)

2009-05-05 @ 15:14:44
URL: http://metrobloggen.se/anki85

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0