ursäkta röran...

Jag vet att jag har vart URUSEL på att uppdatera. Jag tycker helt enkelt att jag inte haft något speciellt att förtälja...

Söndag idag vilket betyder jobb imorgon igen. Får se vad grabbarna grus har att komma med eftersom jag gick  "ansvarig" förra veckan. Är det nått skit får jag väll höra det. Jag tyckte veckan rullade på väldigt bra. Vi jobbade på så gott vi kunde (nåja, dom flesta allafall). Vi har plockat alla varor, städad som gnun, tagit emot och skickat varor som vi ska.
Det borde inte finnas något att orda om.

Helgen har vart väldigt lugn och skön. Lördagen tillbringade vi i Ockelbo eftersom min söta kusin Simon fyllde 9 år. Vi hoppade studsmatta, hade vattenkrig, sköt med soft airguns och fikade såklart. Mycket trevligt att träffa släkten.

Efter det begav vi oss ut till Murgården för att säga hej till Familjen Anderson. Alltid lika trevligt!
Jag önskar jag också hade en massa hästar och hundar att lägga min tid på, vore ju rena drömmen.
Jag hoppas vi träffas snart igen Cissi!

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Var till svärföräldrarna en sväng på eftermiddan, efter det kom gulle-Maria hit och slingade mitt hår. Blekte på det lite inför sommaren. Så man blir lite sommarfräsch :D

Imorgon är det måndag och jag ska på Poledance klassen som inte vart av i torsdags eftersom det var sista april. Jag ska försöka komma ihåg kamran så kanske det kommer bilder, om ägarinnan tillåter såklart.

Tills dess - Hade bäst!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Då tycker jag att du kommer ner på fredag då =) ?

2009-05-03 @ 22:11:34
URL: http://ceccci.blogg.se/
Postat av: Cecilia

PUSSSS

2009-05-03 @ 22:11:43
URL: http://ceccci.blogg.se/
Postat av: Anki

Poledance imorrn var ju dumt. Jag hade ju tänkt fråga om du inte vilel sprigna med mig.. Men vi får ta det en annan dag då..:)



Hoppas det går bra å att du får knäppa kort imorgon..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0